I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, March 21, 2008

success...........

bismillahirrahmanirrahim...........

refer to the tittle...
what do you understand about success?

GIVE ME SOME COMMENT ABOUT THAT....

3 comments:

Wan Nadzirah W Pauzi said...

Success means kejayaan... Dan apa itu kejayaan?? Pada sy, kejayaan adalah suatu hal yang subjektif.. Kejayaan pada saya adalah suatu hal yang diperoleh atas apa yang kita inginkan dan juga mungkin atas apa yang tidak kita inginkan... Allah telah berfirman dalam surah Al Baqarah, ayat 216 yang bermaksud : Barangkali kamu mebenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi kamu membenci sesuatu, sedangkan ia amat buruk bagimu. Allah Mengetahui, sedang kamu tidak mengetahui...

Mungkin dalam tanpa sedar, kita peroleh kejayaan. Kejayaan boleh jadi dalam pelbagai bentuk. Samada positif atau negatif.. Ada sesetengah berharap akan peroleh kejayaan setelah dia berusaha bersungguh-sungguh... dan kejayaan ini lebih bermakna sebenarnya...=) Jadi, cukupla sekadar ini pendapat sy...=)

Miss Zahidah Zakaria said...

success means ur achievement in life...but as for me success is too abstract to reveal on...
ape yg saya tahu, kita pelu berjaya bkn shj di dunia malah di akhirat...bukan senang nak berjaya...dan bukan juga susah untuk berjaya...
yang penting nawaitu kita =)

btol kah?
sori klu tersalah komen =P

haneysun said...

bismillahirrahmanirrahim..

i believe everyone have goals in their life. and when they had achieved that particular goals, then they will call it success. however, sometimes success doesnt come in full marks. mungkin setengah berjaya, mungkin hampir2 berjaya.

for me, i am success when my achievement equals to my efforts and goals. i dont care what the results will be. because i believe, Allah will help those who strive their very best. dan kalau dah usaha tp xberjaya jugak, means ada hikmah la. so kna terima la dgn hati yg terbuka.

even a failure is a success. its a success only when it leads u to other success. and that means never give up..

wallahualam.

"If u fail to plan, then u are planning to fail"